2010. október 20., szerda

Olvasói levél - Canon Palmtronic 8M retro számológép javítása

Egy kedves olvasómtól ezt a levelet kaptam a napokban:

"Tisztelt Cs. Sándor Úr! Szívemhez nőtt régi, de kitűnően működő Canon Palmtronic 8M zsebszámológépemet leejtettem. Tokja sértetlen maradt, de sajnos nem funkcionál, nyilván belső sérülés történt. Kérem, adjon tanácsot, hova fordulhatnék esetleges megjavíthatósága reményében.
Várom szíves válaszát.
K. Györgyné"

Kedves K. Györgyné, köszönöm megkeresését. Valóban elég régi készülékről van szó, de bízom benne, hogy javítható. Canon termékek javításával a Camera Kft. és a Szervizpark foglalkozik, márkafüggetlen számológép szerviz pedig a szamologepszerviz.hu oldalon érhető el.

(kép forrása és információk a Canon Palmtronic 8M kalkulátorról: datamath.org)

(További olvasói levelek, megkeresések ide kattintva tekinthetőek meg.)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem Palmtronic LC-8M van, 7-es voltam, mikor kaptam. Van még ezenkivül pár számológépem, most vettem egy Casio CA-53W számológépes órát is hongkngból, vadiuj:
http://kepfeltoltes.hu/101215/100_3227_www.kepfeltoltes.hu_.jpg